Copy & Paste

Apa yg perlu anda lakukan jika ingin copy paste?
Sila kredit kan ke blog saya .

Jun 17, 2010

kehamilan, kesuburan

Masalah : kehamilan, kesuburan


Q1.
Saya berumur 30 tahun, telah 5 tahun berkahwin, tidak menjalankan pencegahan hamil, tetapi sampai hari ini masih tidak dikurniakan cahaya mata. Adakah Beijing Tezhi Bai Feng Wan dapat mengatasi masalah ini?

Physician answers:
Pertama, anda harus menjalankan pemeriksaan badan yang terperinci, bersama dengan suami anda (kerana 40% masalah kemandulan berpunca daripada pihak lelaki). Jika tiada masalah bagi kedua-dua pihak, saya mencadangkan anda mengambil Tezhi Bai Feng Wan manakala suami anda boleh mengambil Euryco. Ini akan menambahkan kebarangkalian kehamilan anda.
* Herba maharani: RM65.00, Euryco: RM99.00 = RM164.00 

Q2
Doc,

Saya dah 1 tahun 4 bulan kahwin. Tengah mencuba nak dapat anak tapi masih lagi belum berjaya. Saya dah cuba pil clomiphene utk 3 bulan berturut2 tp masih tak berjaya jugak. Apa komen doctor?.

Chinese physician jawab:
1.Erti ketidakhamilan ialah apabila satu pasangan suami isteri telah berkahwin selama 2 tahun, mempunyai organ seks yang normal dan tidak pernah mencegah hamil (kontraseptif) tetapi masih gagal mempunyai anak.
2.Pasangan suami isteri harus sentiasa bersama dan mempunyai kehidupan seksual yang normal, malakukan hubungan seks pada waktu subur wanita mempunyai peratusan kehamilan yang lebih tinggi. Jika pasangan- pasangan yang selalu sibuk dengan kerja masing- masing dan tidak selalu bersama akan mengurangkan peratusan kehamilan.
3.Pasangan- pasangan juga harus memastikan diri mereka mempunyai organ seks yang normal dan sihat.
4.Jika anda tidak mempunyai masalah seperti di atas, anda boleh mencuba produk herba yang HALAL “Peking Tongrentang Te Zhi Bai Feng Wan”, ia digunakan secara tradisional oleh kaum wanita untuk mengatasi masalah perempuan dan ia berguna terhadap kesihatan, melancarkan haid dan melegakan senggugut.
from here

No comments:

Post a Comment