Copy & Paste

Apa yg perlu anda lakukan jika ingin copy paste?
Sila kredit kan ke blog saya .

Jun 3, 2010

Explore Herba Maharani

Salam teman-teman.
Dah lama juga tak update blog ni. Teringin la pulak nak upload gambar produk hebat kita ni. Bagi yang belum kenal herba maharani, marilah berkenalan. Mari-mari tengok gambar.



First view bila kita buka penutup kotaknya. Ada 6 bekas kecil yang cantik berwarna merah. Kat gambar tu ada satu je. Bekas tu boleh di'reuse', ada yang buat bekas cincin, letak bunga rampai, ramai juga yang susun dlm almari buat perhiasan. Kreatif mereka ni. (saya tak simpan, sume kasi kat orang)



Ha, macam ni la, selepas kita buka penutup putih tu.



Ambil bekas merah kecil yang cantik tu, Buka je.. Tara.. ada macam sebiji bola ping pong. Tapi bila sentuh tak la rasa macam bola ping pong.. macam lilin , lebih kurang la.. Macamana nak buka?? Picit atau tekan dengan kuat. Cari la tempat macam ada 'line', picit kat situ. Salah tekan memang payah nak buka. Saya pernah guna pisau tau, adoi.. huhu. Tak tahu tak pe :).



Okay.. bila dah buka bola putih tu, ada lagi satu bola yang lebih kecil. Dalam bola, ada bola. Yang ni, nipis dan lembut je. Ada penutup kecil , buka je penutup tu.


So.. Ini la hasilnya dari susah payah kita tadi. Nampak tak biji-biji hitam kecil tu? Kecil je, lebih kurang sebesar biji pisang. Yang tu la herbanya. Bukan aje ramuannya hebat, 'packing'nya pun tak kalah kan?

Untuk khasiat dan juga cara pengambilan herba maharani, klik gambar herba maharani di sebelah kanan, atas, blog ini.

Entry ini saya tujukan khas buat 'customer' blog ini yang memberi kepercayaan dan juga sudi membeli dari saya. Terima kasih atas sokongan you all kepada saya dan herba maharani.
Luv ya!

No comments:

Post a Comment