Copy & Paste

Apa yg perlu anda lakukan jika ingin copy paste?
Sila kredit kan ke blog saya .

Mar 13, 2009

Pad Since 12


Tuala wanita berherba Premium Beautiful Since 12 diformulasi khas daripada pati tumbuhan semulajadi, mempunyai daya serapan yang kuat, bersih dan selesa. Ia direka cipta bagi mengatasi masalah ketidakselesaan fizikal dan psikologi-emosi , gangguan dan tekanan perasaan semasa proses pusingan haid.
Mengapa Premium Beautiful Since 12?
1. Pakej lengkap.
Ia direkacipta dalam bentuk "All in One". Pakej yang inovatif, terbaru dan lengkap dengan 5 jenis pad yang berlainan. Terdapat 23 pad kesemuanya dalam satu bungkusan , memenuhi keperluan sepanjang kitaran haid. Pakej all in one ini mengandungi :
  • 2 pad ekstrak pati tumbuhan (first day) 240mm - dengan aromaterapi untuk kegunaan hari pertama. Formula herba berfungsi untuk membantu mengelakkan rasa gatal dan kurang selesa, mencegah jangkitan bakteria dengan lebih berkesan. Daya penyerapan yang tinggi akan memberikan keselesaan dan melegakan kerisauan. Pada hari pertama kitaran haid, hormon berada pada tahap minimum dan tahap maksimum bagi sindrom tekanan pra haid.
  • 6 pad night use (aliran biasa) 280mm - mempunyai daya serapan yang tinggi supaya permukaan kulit yang lembut akan sentiasa berasa kering dan selesa. Perlindungan yang sempurna dengan penghadang kebocoran yang direka khas, juga mencegah kebocoran dari tepi. Bahagian sayap yang lebih lebar ditambah dengan pelekat yang lebar untuk memastikan ia tidak mudah beralih-alih.
  • 8 pad day use (aliran biasa) 240mm - dihasilkan berbentuk 'ultra-nipis' dan permukaan yang halus untuk memberi rasa kering dan selesa. Sesuai dipakai untuk kegunaan hari aliran biasa waktu siang atau tempoh akhir pusingan haid.
  • 2 pad night use (heavy flow) 320mm - lebih panjang untuk kegunaan waktu malam terutama ketika aliran pusingan haid yang tinggi. Mengandungi polimer yang akan membantu mempercepatkan kadar penyerapan. Kertas penyerapan yang berkualiti membolehkan kadar penyerapan yang lebih berkesan. Garis penghadang kebocoran yang lebih panjang.
  • 5 pad panty-liner, 160mm - dihasilkan berbentuk terlampau nipis (ultra-thin) untuk memenuhi keperluan perlindungan tambahan . Mementingkan kebersihan dan penjagaan wanita. Digunakan sebelum atau selepas haid

2. Teknologi bio-tek
Melalui formula herba terpilih yang dapat membantu memulih, menyegar, memberi tenaga, memberi manfaat kepada hati, hempedu, jantug dan rahim wanita.

3. Teknologi rekaan lebih maju - permukaan yang lembut dan cepat serap, rekaan ultra thin untuk keselesaan, rekaan baru yang lebih panjang, menghapuskan bakteria , menyingkirkan bau yang kurang menyenangkan dan melekat dengan kemas dikawasan kewanitaan.

4. 100% selamat digunakan. Perlindungan yang bersih. Bebas bakteria dengan melalui proses perkilangan dan pembasmian yang ketat. Selepas melalui proses pembungkusan, sekali lagi Since 12 melalui proses pembasmian bakteria sebelum dipasarkan untuk memastikan tiada ruang bagi pembiakan banteria.

5. Telah melalui ujian mikrobiologi untuk memenuhi piawaian produk-produk pakai buang bagi memastikan tidak bertoksik.

6. Dalam kategori produk berjenama Premium Beautiful dengan anugerah penjenamaan Superbrands.

Harga : RM 19.80

- 23kpg pad dalam satu bungkusan

Keunikan Since 12

  • menghilangkan sakit pinggang, angin dan senggugut.
  • membantu meningkatkan aliran darah menjadi lebih teratur .
  • membantu mengatasi keputihan.
  • mengatasi jangkitan faraj.
  • membantu dari segi psikologi emosi-menurunkan perasaan kemurungan.
  • meningkatkan tenaga serta emotion balance.
  • keyakinan terhadap diri sendiri.

    Tempahan



  • glitter-graphics.com

    No comments:

    Post a Comment